Scratch ikastaroa


2015 ikasturteaN SCRATCH  IKASTAROA -momentuz behin behinekoa

Nori zuzenduta: LH irakasleak.
                           DBH teknologia irakasleak, eta informatika irakasleak.
                           Batxilergoa, informatika, eta informatika irakasleak.
                           Beste edozein irakaslea,
                           Itunpekoak eta Publikoak

Portatil bat ekarri behar da, norberak bere Scratch programa instalatzeko eta praktikak egiteko.

Non izango da: Getxoko berritzegunean.

IZENA EMATEKO : HEMEN
  • Azaroak
     2
     astelehena, 17:00 - saio presentziala 
    (
    2
     ordu)
    • A
      urkezpenak, espektatibak, instalazioak
       
    • Scratchen leloa: Imagine, Programming and Share
    • Programaren aspektu orokorrak
       eta interfacearen deskribapena.
    • "Hello World"
    • Animazio bat sortzen (I)
  • Azaroak 4 asteazkena, 17:00
     - saio presentziala
      (
    2
     ordu)
    • Animazio bat sortzen (II)
    • Mugimendua, Itxura, Sonua eta Kontrola 
    • Scratch vs. PowerPoint/Impress/KeyNote
  • Azaroak 5 osteguna, 17:00
     - saio presentziala
     (
    2
     ordu)
    • Bideojoko bat sortzen (I)
    • Aldagaiak, Eragiketak eta Kontrola
    • Giza-makina interakzioa tekladuaren bitartez
    • Baldintza sinpleak
    • Scratch vs. Click, Jclick eta antzekoak 
    •  Resultado de imagen de SCRATCH
  • Azaroak 9, astelehena, 17:00
     
     - saio presentziala
     (
    2
     ordu)
    • Bideojoko bat sortzen (II)
    • Giza-makina interakzioa saguaren bitartez.
    • Baldintza konplexuak
    • Bideojoko edukatiboak vs. aisialdirako bideojoak
    • scratch.mit.edu-n izena ematea eta erabilera
    • Hurrengo bi saioen plangintza
  •  Azaroak 11 
    asteazkena, 17:00 - saio presentziala
      (
    2
     ordu)
    • Bideojoko baten prestaketa
    • Zer behar dut? Zertarako?
    • Bideojokoa garatzea
  • Azaroak 12 osteguna, 17:00 - saio EZ presentziala (4 ordu)
    • Bideojoko baten prestaketa
  • Azaroak 16 astelehena, 17:00 - saio presentziala 
     (
    2
     ordu)
    • Partekatutako lanen aurkezpena eta hobekuntza proposamenak
    • Scratchekin hurrengo urratsen aurkezpena
    • WeDo
    • Moway
    • S4A (Scratch for Arduino)
    • App Inventor
    • Scratch Eguna proiektuaren aurkezpena
    • Scratch 2.0 

    • Resultado de imagen de SCRATCH
      IZENA EMATEKO : HEMEN

No hay comentarios:

Publicar un comentario