2015 ikasturteaN SCRATCH IKASTAROA -momentuz behin behinekoa
Nori zuzenduta: LH irakasleak.
DBH teknologia irakasleak, eta informatika irakasleak.
Batxilergoa, informatika, eta informatika irakasleak.
Beste edozein irakaslea,
Itunpekoak eta Publikoak
Portatil bat ekarri behar da, norberak bere Scratch programa instalatzeko eta praktikak egiteko.
Non izango da: Getxoko berritzegunean.
IZENA EMATEKO : HEMEN
- Azaroak2astelehena, 17:00 - saio presentziala(2ordu)
- Aurkezpenak, espektatibak, instalazioak
- Scratchen leloa: Imagine, Programming and Share
- Programaren aspektu orokorraketa interfacearen deskribapena.
- "Hello World"
- Animazio bat sortzen (I)
- Azaroak 4 asteazkena, 17:00- saio presentziala(
2ordu) - Animazio bat sortzen (II)
- Mugimendua, Itxura, Sonua eta Kontrola
- Scratch vs. PowerPoint/Impress/KeyNote
- Azaroak 5 osteguna, 17:00- saio presentziala(
2ordu) - Bideojoko bat sortzen (I)
- Aldagaiak, Eragiketak eta Kontrola
- Giza-makina interakzioa tekladuaren bitartez
- Baldintza sinpleak
- Scratch vs. Click, Jclick eta antzekoak
- Azaroak 9, astelehena, 17:00- saio presentziala(
2ordu) - Bideojoko bat sortzen (II)
- Giza-makina interakzioa saguaren bitartez.
- Baldintza konplexuak
- Bideojoko edukatiboak vs. aisialdirako bideojoak
- scratch.mit.edu-n izena ematea eta erabilera
- Hurrengo bi saioen plangintza
- Azaroak 11asteazkena, 17:00 - saio presentziala(
2ordu) - Bideojoko baten prestaketa
- Zer behar dut? Zertarako?
- Bideojokoa garatzea
- Azaroak 12 osteguna, 17:00 - saio EZ presentziala (4 ordu)
- Bideojoko baten prestaketa
- Azaroak 16 astelehena, 17:00 - saio presentziala(2ordu)
- Partekatutako lanen aurkezpena eta hobekuntza proposamenak
- Scratchekin hurrengo urratsen aurkezpena
- WeDo
- Moway
- S4A (Scratch for Arduino)
- App Inventor
- Scratch Eguna proiektuaren aurkezpena
- Scratch 2.0
- IZENA EMATEKO : HEMEN
No hay comentarios:
Publicar un comentario